Khamis, 28 Mei 2009

Majlis Perpisahan Pn Halimahton


Aktiviti menjamu selera.


Hidangan diperiksa terlebih dahulu sebelum dijamah.


"Tahniah Sazaly, PTK dapat pangkat 4."


Gaya seorang tokoh YB dan Profesor Madya.


"Hadiah Misteri"...........?


"Kaulah Sahabat Kaulah Teman Sejati"

"Sudilah kiranya menerima hadiah misteri tanpa isi dari kami".

"Saya amat bersyukur dengan majlis pada hari ini".


"Kepada guru yang masih belum menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi, sila berbuat demikian".


"Menurut pandangan saya, sebagai seorang guru, kita haruslah....................".

"Semoga kita semua dapat bertemu lagi, saya mohon ribuan ampun dan maaf di atas segala kesilapan dan kesalahan dan terima kasih kepada semua guru yang telah sama-sama membantu saya semasa saya bertugas di SK Saga-Saga Membakut".

Potret Juara dan Naib Juara Bersamamu Colgate 2009.
MAJLIS PERPISAHAN INI TELAH DIADAKAN PADA:
Hari: Khamis.
Tarikh: 28 Mei 2009
Masa: 1.00 - 2.00 Petang.
Tempat: Meja Persidangan Guru SK Saga-Saga.
Ucapan dari kami warga SK Saga-Saga untuk Pn Halimah:
Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
Kau sahabatku, kau teman sejati.....
Tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
Senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami
Memori indah kita bersama terus bersemadi
Kau sahabatku kau teman sejati....
Selamat berjuang sahabatku...
Semoga Allah berkati mu........
JUMPA LAGI DILAIN KESEMPATAN......
Guru Pembina Negara Bangsa.

Tiada ulasan: